شن الإعلامي عمرو أديب، هجوما حادا على أنصار الرئيس المصري الأسبق محمد حسني مبارك قائلا: «أنا بكره مبارك، وكل مشاكل التعليم والصحة سببها نظامه الفاسد»، حسب قوله.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=i2Q-uMxZpHM

وأضاف خلال برنامجه «القاهرة اليوم» الذي يذاع على فضائية، الأحد، أن «مبارك» كان لا يشعر بالمواطن أثناء فترة حكمه، متابعا: «ناقص يطلع في التليفزيون ونرجع نهتف عايزين مبارك عايزين مبارك، ومش عشان الـ 3 سنين اللي بعد الثورة زي الزفت فتفتكروا إن مبارك كان كويس»، حسبما قال.

وتابع: «أنا ولا يهمني، أنا كنت بشتم مبارك في وشه وفي عز قوته وهو في الحكم هو وجمال ابنه واللي يتشدد لهم»، على حد تعبيره.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫4 تعليقات

  1. كداااااااااااااااااااااااااااااب كبـيررررررررررررررررررر
    ورئيس أتحاد المنافـقـين فى العالم

  2. المصريين يقولون لينا انتم تكرهون مصر!!

    طب انا معاكم انت يا اخ فيب و كل المصريين اللي هنا، نعمل مع بعض او تعملو مع بعض، صفحة كبيرة فيسبوكية مع كل اصدقائكم و زملائكم و تحاربوا او تعملو مظاهرات، بتنضيف كل هؤلاء الاعلامين، لان والله الناس اللي تكره مصر ٩٩٪ من اجل هؤلاء، لان الكل برا مصر و عندما يستمعوا او يروا هؤلاء فيكرهون مصر!!! انتم تقولون عليهم زبالة و لكن هم اكثر الناس تقبض فلوس!! الا تعتقدون هذا سرقة من مالكم بشكل غير مباشر و فساد من نوع ثاني!! كيف يأخذون رواتب فاحشة مقابل التحريض و الوساخة!!

    طبعاً اخ فيب لم اقصدك عندما قلت تتهموننا بكره مصر…

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *