وجة الإعلامى تامر أمين رسالة للفنان أحمد عز عقب حكم محكمة الأسرة الصادر لصالحه فى قضية نسب طفلين الذين إدعت الفنانة زينة أنهما ابناءه قائلآ :” يا أحمد ياعز، إعمل الصح بعيدا عن حكم المحكمة”.

https://www.youtube.com/watch?v=Z694hVw2X18

وقال أمين، في برنامج “من الأخر” المذاع على روتانا مصرية، لأحمد عز، الذي وصفه بأنه صديقه وأنهما أديا حج وعمرتان معا، “بحكم الكعبة اللي احنا طفناها سوا ومسجد الرسول اللي احنا زرناه سوا مش عايزك تقولي انك عملك كدة او لا انت ابوهم او لا بس انا بقولك من نفسك وبعيدا عن الاعلام الحق والصح اعملوا وما تخاف من جمهورك وعلى نجوميتك”.

وتابع: “بقول لاحمد نفس الجملة ما لكش علاقة بحكم المحكمة يا احمد لو ليك علاقة بالموضوع خلص ولو ما ليك علاقة خلاص عداك العيب والمحكمة قالتلك شكرا”.

كما وجه أمين رسالة الى الفنانة زينة قائلا لها: “لو سمحت اسكتي على شان الولاد اسكتي على شان لو سمعتي كلامي واسكتي من الاول ما كانش حصل اللي حصل ” وتابع: “ربما يكون أحمد عز أبو الولاد لكن المحكمة ما اسبتتش وبالتالي انت شهرتي بالرجل وشهرتي  بعيالك وشهرتي بنفسك وما كسبتيش حاجة فأرجو أن يكون دة درس لنفسها ودرس لاخريات لا قدر الله يحصلهم كدة اللي ربنا يستروا ما يفضحش نفسه”.

شاهد أيضا:

بالفيديو.. زينة لـ أحمد عز: “مش هسيب حقي وحق ولادي وهاخد حقي من حبابي عينيك”

بلاغ يتهم “زينة” بالفعل الفاضح ويطالب بمنع أفلامها

بالفيديو.. زينة لـ أحمد عز: “مش هسيب حقي وحق ولادي وهاخد حقي من حبابي عينيك”

شارك الخبر:

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *