نعى المطرب الإماراتى حسين الجسمي 21 مصريًا، قتلهم تنظيم داعش الإرهابي بليبيا.

وقال الجسمي خلال صفحته الشخصية بموقع الصور الشهير إنستجرام معلقًا على الضربة الجوية المصرية لمقرات داعش بليبيا فجر اليوم: مصر أولًا، وإن لله وإن إليه راجعون في ضحايا الإرهاب الغادر.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫6 تعليقات

  1. من مصر مليون تحية للمصري الأصيل حسين الجسمي.
    الإمارات + مصر = واحد.

  2. انا براي ان لا يجب التهاون معهم من قبل الحكومة المصرية وعليها الضرب بيد من حديد حتى لا يجروها الى ما آلت اليه العراق وسوريا

  3. رسالة للأغبياء
    .
    طيب يا أغبياء …. هو الخسيسي كان قادر يحمي المصريين داخل مصر أصلا
    أو يحمي الجنود الغلابه
    .
    كل كام يوم ضحايا في سيناء وعساكر بتروح بلاش
    الأرهاب يملأ سيناء واسرائيل تجول الأراضي المصريه
    .
    ولاعزاء للاغبياء
    https://www.youtube.com/watch?v=uAfEGCqK9dU#t=91

    1. طيب و إنت عاوز إيه بالظبط ؟!
      لما الجيش يتحرك فى سينا بتقول أنت و جماعتك و إعلام جماعتك أن الجيش بيهجّر أهلنا فى سينا و بيفجر فى بيوت المدنيين، و لو الجيش متحركش بتقول إنت و جماعتك الجيش مش قادر يحمى شعبه جوه البلد !
      نفس الشئ لو كانت مصر مردتش بضربات جوية أول مُهللين لضعف شخصية الجيش المصرى كان هيبقى أنت و من تؤيدهم و قناتكم الجزيرة ! و الشوية إللى على شاكلتك هنا على نورت و تنشروا هشتاجات الدم المصرى رخيص ! يا أخى غُلبنا معاكم إنتو صنفكوا إيه بالظبط ؟!
      بعيداً عن تعليقك و ردى عليك، أنا عاوز أعرف إيه الحل من وجهة نظرك تجاه حادثة ليبيا و تجاه إنتشار الإرهاب و التطرف فى ليبيا ؟! كل إللى بيهللوا على نورت إيديهم فى المية يعنى حدودهم مافيهاش توتر فقاعدين يفتوا ، لكن إحنا جيران سوء بالنسبة للفلسطينيين و سينا حادفة علينا بلاوى سودا و كمان هنبقى جيران سوء بالنسبة لليبيين طب قولى بالله عليك يا أخى إيه إللى المفروض يحصل تجاه هذه الحادثة و الرد يكون إزاى !

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *